۸ پاسخ

مریم جان از کسی نپرس تو این مواقع بچه ها فرق دارند باهم بیرش دکتر

ببر دکتر
پلارژین خوبه

چيكارشه؟

علائمش چیه ؟فک نکنم سرماخوردگی باشه

ببرش خالق جو

باید ببری دکتر

بچه کوچیک که سرما نمیخوره هیچی نده خودش خوب میشه الان سیستم ایمنیش قوب

یه ماهشم نشده باید ببری دکتر

سوال های مرتبط