۸ پاسخ

دکتر برای من ۱۰ورق نوشته

من دوباره ازمایش دادم دکتر گفت خوبه ولی فعلا قرصامو ادامه بدم دو سه تا ورق نوشت

قرص رو به هیچ عنوان قطع نکن. ازمایش بده دوباره برو دکتر دوز رو تععین کنه. تا اخر بارداری باید بخوری

منم تازه متوجه شدم توبارداری تیرویید گرفتم همین قرص لیووتیروکسین رو دکتر بهم داده برای ی ماه دیگه ازمایش نوشته گفته دوباره باید برم پیشش
قرصو اصلا قط نکن

عزیزم باید دیگه تحت نطر دکتر غدد باشی

باید قرص رو تا اخر بارداری بخوری فقط باید مرتب ازمایش بدی که دوز دارو کمتر بشه یا نه

باید آزمایش بدی باز

باید دوباره ازمایش بدی و ادامه بدی قرص و قطع کنی دوباره برمیگرده

سوال های مرتبط