خانوما تب و اسهال‌ استفراغ از دندون میشه !

۲ پاسخ

نه عزیزم اینا هیچکدوم علامت دندون نیست حتما ویروس گرفته. تب اگه زیر ۳۸ هست برا دندونه بیشتر شه نه دیگه

اره عزیزم

سوال های مرتبط