خانما سرکلاژ ت هفته من ریسک نداره؟ د

۵ پاسخ

ریسک واسه چی؟! سرکلاژ بده مگه؟

اگه فانلینگ نشدی ریسک نداره

نه من ۲۵ هفته سرکلاژ شدم با ریسک بالا

فک کنم ریسکش بالا.منم شنبه سرکلاژ شدم میخواستم اردیبهش بیمم درست میشه سرکلاژ کنم دیکتر گفت دیره

نه من ۲۳هفته و ۳روز سرکلاژ کردم
دکترت خودش میدونه دیگه ریسکه یا نه

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ونهم بارداری