بچها تا کی بعد شیر خوردن بالا میارن

۳ پاسخ

کیان تاحالا یبارم بالا نیاورده

دخترمن بالانمیاره ولی هنوزرفلاکس پنهان داره هم میلکازیم هم فاموتیدین میخوره خوبه

دخترمن هنوزم بالامیاره
چندروزدبگه ۸ ماهش میشه

سوال های مرتبط

مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱۷ ماهگی