بچها تا کی سهمیه شیر دارن؟

۵ پاسخ

۲سال تمام من بعد تولذش رفتم شبر خشک بخرم زد دستگاه قبول نکرد گف ۲سال ب بالا شیر هشک نمی دیم منم کدملی پسرمو دادم

تا دوسالگیی

۲۴ماهگی

لابد تا ۲ سالگی دیگ
خواهر نصف شبی ب چ چیزایی فک میکنی یدفه ها😂😂بگیر بخواب تا بچه خوابه

هرماه ۱۰ تا دارن دیگ بعدش ازاده

سوال های مرتبط

مامان نیهان👼💕 مامان نیهان👼💕 ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان آرتاشاه🩵 مامان آرتاشاه🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی