۴ پاسخ

ممنون ازهمتون که جواب دادین وخیالم رو راحت کردین مرسی ازهمه❤️❤️

بچه‌ها قسمت‌های بیرونی بدنشون مثل دست و پا دماش کمتره و طبیعیه، دمای اصلیش پشت گردن و شکمه.
عرق کف دست و پا هم من از دکتر دخترم پرسیدم گفت طبیعیه

تا۶ ماهگی قلب نی نی ها نمیتونه خون رو به همه جای بدن برسونه . ترجیح میده خون به اندام های مهم بره و کمتر به دست و پا برسه . به این دلیل دست و پاهاشون معمولا سرده . دکتر میگن اگه سرد بود دستکش و جوراب نپوشونید به خاطر اینه

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی