ممنون ازهمتون که جواب دادین وخیالم رو راحت کردین مرسی ازهمه❤️❤️
بچهها قسمتهای بیرونی بدنشون مثل دست و پا دماش کمتره و طبیعیه، دمای اصلیش پشت گردن و شکمه.
عرق کف دست و پا هم من از دکتر دخترم پرسیدم گفت طبیعیه
تا۶ ماهگی قلب نی نی ها نمیتونه خون رو به همه جای بدن برسونه . ترجیح میده خون به اندام های مهم بره و کمتر به دست و پا برسه . به این دلیل دست و پاهاشون معمولا سرده . دکتر میگن اگه سرد بود دستکش و جوراب نپوشونید به خاطر اینه
طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.