۷ پاسخ

سپه من الان رفتم کارت خوان نشد کارت به کارت هم نشد وهم ملی

صبح باهاش خرید کردم مشکلی نبود یه ساعت پیش هم دخترم خرید کرد فقط کارت به کارت نمیشه

عزیزم ما که کارمند هستیم حقوق به این بانک میزنند تازه عیدی هم هنوز ندادندگفتند با حقوق عید واریز میشه بهانه خوبی شد براشون فکر کنم مالیدش

درست کرده بودن...که امروز بانک سپه تهران و‌زدن دوباره از کار افتاد

ما تو جنگ ۱۲ روزه پول تو بانک سپه داشتیم هم بانک قطع شد پول نمیداد اصلا، پول سپرده هم داشتیم اونم نمیدادن بهمون دیگه برامون درس شد هیچ پولی تو سپه نمیزاریم

والا نمی‌دونم من پولم موند تو سپه الان پول نون رو نداریم

امروز میگن بانک سپه تهران زدن

سوال های مرتبط