۷ پاسخ

من سنتی گرفتم.خیلی بهتر از گهواره های جدید هست..بچه هم بنظرم خیلی توش راحت تره

نه تخت کنار مادر گرفتم گهواره هم میشه دیگه سنتی نگرفتم فکر نکنم برام کارایی داشته باشه

من خریدہ بودم برای پسرم خیلی خوب بود خیلی یعنی پرکاربردہ کلاا
بچہ قشنگ میخوابہ ولی،چون زیاد بزرگ نیس پسرمو داخلش 6 ماہ خوابوندم دیگہ داشت خطرناک میشد پسرم توش مینشست یکی دوبار افتاد دیگہ نخوابوندمش عادتش دادم روزی زمین ولی تا 5 ماہ خیلی کمکم بود

اگه از اول عادت کنه خیلی خوبه چون روش های خوابوندن بچه خیلی سخته بعد ها باعث کمر درد میشه بغل و روی پا و روش های دیگه

بهترین چیزی بود که خریدم حتما بخر از روز اول بچمو گذاشتم داخلش همش تو گهوارست راحت میخوابه بغلی هم نمیشه

خیلی خیلی خوبه حتما بخر

بچه من دوست نداشت

سوال های مرتبط