۴ پاسخ

بزرگه براش عزیزم ، من برای پسرم تو بیمارستان که بودبرای زردی مجبور شدم از همونجا یه دونه بگیرم استاندارد نبود بچه ام خیلی اذیت شد ... شما هم یه دونه دیگه بگیر اینو بذار برای بعد

یکی دیگه بگیر اینو بزار بعدا
دو ماه دیگه باید عوضش کنی در هر حالت

دختر منم از اول اشتباهی بهش پستونک ۶تا۱۸ماه داده بودم..الان غیراز این دیگه پستونکی نمیگیره.

خب بزرگه براش دیگ

سوال های مرتبط