اره من علاوه برسرگیه جلو چشمام ستاره هم میبینم چون شیر هم میدم
اره منم دارم. سرگیجه حالت تهوع بی حالی. مثل حامله ها
فشارت پایینه میتونی یکم نمک بزاری زیر زبونت یا سرم خوراکی درست کنی یکم شکر یکم نمک تو اب بریز بخور . دمنوش هاش گرم ازجمله دارچین و هل و زنجبیل با نبات هم حالت رو میزون میکنه
نشنیدم سرگیجه هنگام پریودی☹️
اره منم دارم همیشه
ارههه ولی علایم دیگه داشته باشی بارداری ، بیحالی شدید مثلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.