جهش رشدی اول چهارماهگی رخ میده یا اخرش؟

۷ پاسخ

والا ما هر ماه تو جهش رشدیم داشتیم خارج میشدیم که دوندون شروع شد

جهش رشدی چیه دیگه اینبار؟

يعني الان تو جهش رشدي هستن؟

اولش دختر من چند روزی سر شیر خوردن و خوابیدن پدر من و در آورده مخصوصاً شیر

جهش رشدی یعنی چی

برای من اول چهارماهگی
موقع شیر خوردن خیلی اذیت میکنه فقط توی خواب میخوره

اولش واسه دختره من

سوال های مرتبط

مامان فریماه♡ مامان فریماه♡ ۶ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایران کوچولو 🐣 مامان ایران کوچولو 🐣 ۸ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان نورا خانوم مامان نورا خانوم ۵ ماهگی