۱۰ پاسخ

والا من ی تیکه کوچیک خیلی کوچیک نبات رو میزارم تو به ظرف روحی کوچولو رو شعله تا اب شه بعد آب میریختم روش ( در واقع نبات داغ) دوتا قاشق چایخوری از اون مدل کوچیکا بهش میدادم شکمش کار می‌کرد

من بیبی کر بهش دادم
مخصوص گوارش نوزاده
بهش میدم بعد شیر میدمش درجا مدفوع میکنه

26 🤣🤣🤣🤣

عزیزم آب قند دیگه نده بهش ،ترنجبین خودتم روزی یه لیوان بخور تا زمانی که یبوستش رفع بشه ،یا اینکه قطره پروکید (پویا )بگیر بهش ۵قطره در روز بده سریع شکمش کار میکنه

البته طبیعیه هنوز دفع کردن رو بلد نیستن و گوارششون نابالغه

من در این مواقع گریپ میکسچر میدم خیلی موثره
یا ماساژ میدم شکمشو و دوچرخه میزنم با پاهاش

من قطره کولیک پدیا بست میدم خیلی راضیم

به من دکتر قطره بایو لاکت داد
گفت برا موقع های دفع سفت یا با زور یا یبوست باشه
البته بچه من نارس و با وزن کم بدنیا اومد

کولیک داره متاسفانه این قرمز شدن و زور زدنشم خیلی دیر خوب میشه و دارو فقط یکم بهتر میکنه تا پایان دوره کولیک اینا رو داره

تجربه شخصی من بود سر گل بنفشه رو جوشوندم دوتا قاشیش چایی خوری دادم بهش راحت مدفوع می‌کنه حتی باد معدش هم راحت خالی میکنه

سوال های مرتبط