مامانا واکسن یکسالگی سخته یا اسونه؟؟؟

۱۶ پاسخ

راحته عزیزم

آسون مثل امپول

من دو روز پیش زدم هیچی نفهمید استامینوفن هم نیاز نیس چون تب نمیکنه اصلا خیالت راحت ببر بزن آسون ترین واکسنه

بشدت سبک و اسون

چندتاست؟؟؟

آسونه

خوبه بستگی به بچه داره

آسوووووووون

برو بزن حالشو ببر بعد ازینهمه واکسنای سخت 😂😂😂

خیییلی آسون
من نمیدونم چرا یکی گفته سخت
واقعا آسونه مهدا راحت بود فقط اولش گریه کرد چون دست و پاش سوخت بعدش بازی مکرد

خیلی آسونه

ببین از هیچم هیچ تره .
من زدم فقط یکم گریه کرد داخل بهداشت بعد دیگه تمام . نه تب داره نه درد . نه جاش نیاز به کمپرس داره . هیچی

نسبت به قبلیا آسون تر

حتی نیاز به استا هم نداره اینقدر سبکه

سخت خیلی سخت

آسوننننننننن

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۲ سالگی