دقیقا منم از دیشب یهو دلم پر میشه انگار غم بزرگی دارم خود ب خود گریه م میگیره
من خودم میگم جماعت افسردگی بعد زایمان دارن .من قبل زایمان ولی در کل یه کم هم بجز هورمون ها ..مشکل شرایط جامعه هست فشار میاره .فکرای عجیب و غریب .قبلش نگران تورم و وضع جامعه بودیم الان اونا یه طرف نمیدونیم قراره کلا چی بشه و این شرایط همه ماست ..فقط خودمون باید حواسمون رو پرت کنیم ..من گل درست میکنم ..بافتنی میبافم .یا با اینکه حال روحی و جسمی خوبی ندارم شروع کردم تمیز کاری خونه ..سخت بود زیاد کشید ولی از بابت مشغولیت خوب شد ..سرگرمم کرد .موزیک میذارم و کار میکنم ..و ضمنا کتاب صوتی هم گوش میدم .و فیلم های انگیزشی و انرژی مثبت و یا فیلم های پرمحتوا میبینم ..خیلی بهتر شده شرایطم نسبت به چند روز قبلم .بخصوص که من تو اجتماع بودم و تا ظهر سرکار عصرا باشگاه .خونه موندن خیلی اذیتم کرده
میدونستین با هر بار گریه کردن جنین هم تو شکم گریش میگیره
به خاطر بچه هامون تحمل کنیم این شرایط رو
میفهمم ولی سرخودتو گرم کن انشالا همه چی بخیر میگذره توکل بخدا التماس دعا خواهر
لعنت
واای منم خیلی اینجوری ام
من از پنج ماه استرس افسردگی بعد زایمان داشتم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.