خانوما شما بچه هاتون و مینشونین

۸ پاسخ

پسرها رو دیرتر اما دختر بچه زودتر

اره دیگه از الان تو بنشون تو داره ۶ماهه میشه پسر من میشینه

دختر من می‌ذارم میشینه ولی هنوز اونقدر مسلط نیست یهو کج میشع

اره خیلی کم

من هنوز نه . زودِ

جدیدا اره دارم باهاش تمرین میکنم که زودتر نشستنو یادبگیره

اره روی پای خودم مینشونمش

خیلی کم تو بغل

سوال های مرتبط

مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی
مامان یونا مامان یونا ۱۰ ماهگی