من همیشه سرش میکنم میترسم سرما نخور
من تا الان که نزدیک ۴ماهشه
من تا یه ماهگی میذاشتم بعد اونم از حموم اومدنی میزاشتم تا موهاش خشک بشه بعد برمیداشتم
تا ۳ ماه گذاشتم
من اصلا کلاه سرش نکردم
فقط بعد حموم نیم ساعت کلاه میذارم سرش و برای بیرون اگه هوا سرد باشه
فقط میرم بیرون اونم با هزارتا زور وگرنه اصلا نمیزاره سرش کنم
چهل روزگی
اصلن نزاشتپ حتا تو بیمارستان فقط بیرون میزارم
تو خونه تا ۱ماه و نیم اینا میزاشتم الانم فقط موقع حموم بردن بعدش سرش میزارم موهاشم خشک شد دمای بدنش به دمای محیط رسید هم کلاش هم جوراباشو درمیارم
توخونه تایه هفته
من تا ۱۰ روزگی
من تو خونه کلاه نمیزاشتم
تا چله
بعدش دیگه نه
همون ده پونزده روز اول
دوماه اول گذاشتم دیگه نزاشتم فقط بیرون رفتنی
فقط ی ماه اول
راستش من فقط روزا اول گذاشتم
هیچی فقط بیزون رفتنی وقتی سرد بود
ده روز اول فقط
ده پونزده روز تو خونه
فقط چند روز اول
۱۵ روز اول فقط
دوسه هفته اولتو خونه گذاشتم گاها هم بر ميداشتم بعد ديگه توخونه نداشتم
بچه من همون نوزادی هم نزاشت کلاه سرش کنم
اوايل ميزاشتم ولي بعدش فقط بيرون رفتني ميزارم
توی خونه تا دوماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.