کم خوردن عب نداره .ولی سعی کن مقوی بخوری آبگوشت بخور حتی بنظرم گوشت توشیشه کن بخور
غذا مقوی بخور اگه کم میخوری تعداد وعده ناهار یا شامتو بکن دوتا مثلا منم اینجوری بودم الان ادم میخورم
همه تا ۱۲ و ۱۳هفتگی همینجورین
از ۱۴ هفتگی بهتر میشی
نه نگران نباش اون از خون تو تغذیه میکنه
برا بچت که نه ولی برا خودت خیلی ضرر داره
بیشتر مقوی بودنش مهمه تا پرخوری کردن
من اصلا نمیخورم، دو ماهه لب به مرغ و گوشت و هیچی نزدم، فقط نون پنیر تربچه سبزی، بستنی و میوه.... دیگه هیچی نمیتونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.