من خیلی کم غذا میخورم برای بچم ضرری نداره؟؟

۷ پاسخ

کم خوردن عب نداره .ولی سعی کن مقوی بخوری آبگوشت بخور حتی بنظرم گوشت توشیشه کن بخور

غذا مقوی بخور اگه کم میخوری تعداد وعده ناهار یا شامتو بکن دوتا مثلا منم اینجوری بودم الان ادم میخورم

همه تا ۱۲ و ۱۳هفتگی همینجورین
از ۱۴ هفتگی بهتر میشی

نه نگران نباش اون از خون تو تغذیه میکنه

برا بچت که نه ولی برا خودت خیلی ضرر داره

بیشتر مقوی بودنش مهمه تا پرخوری کردن

من اصلا نمیخورم، دو ماهه لب به مرغ و گوشت و هیچی نزدم، فقط نون پنیر تربچه سبزی، بستنی و میوه.... دیگه هیچی نمیتونم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری