من عاشق رب انار همش خالی میخورم ضرری نداره؟

۵ پاسخ

منم اوایل فقط انار و رب انار حالمو خوب میکرد..از شیرینی اینا بدم میومد..نینیم هم دخملیه😍

توخوبی من فقط رب خونگی میخورم🤣🤣

نخوررررر من یه مدت ترشی انقدر خوردم بچه قهر کرد تکون نمیخورد😬بچه ها دوس ندارن

نه خیلی عالیه

ن عزیزم اتفاقا خوبه 👌منم همیشه میخورم میریزم رو ترشی انار بعد میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهان وفرهان مامان ماهان وفرهان ۴ ماهگی
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری