منم اوایل فقط انار و رب انار حالمو خوب میکرد..از شیرینی اینا بدم میومد..نینیم هم دخملیه😍
توخوبی من فقط رب خونگی میخورم🤣🤣
نخوررررر من یه مدت ترشی انقدر خوردم بچه قهر کرد تکون نمیخورد😬بچه ها دوس ندارن
نه خیلی عالیه
ن عزیزم اتفاقا خوبه 👌منم همیشه میخورم میریزم رو ترشی انار بعد میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.