معتاد رب انار شدم ضرر نداره که 😮‍💨

۹ پاسخ

نه گلم

بخور نوش جونت

نه عزیزم ضرر نداره ،ولی معدتو اذیت می کنه ممکنه سوزش معده و ترش کردن معده داشته باشی که خودت اذیت میشی

نه بخور نوش جون

بخور ولی بچچت سبزه میشها منم گوش ندادم بچه اولم سفید بوره دومی سرش دبه دبه قره قوروت و رب انار الوچه میخوردم خیلی سبزه شده خیلییی با این ک کلی سیب و گلابی و به و سوره یوسف خوندم سرش نمک دارها ولی خب داداشش میبینن بوره اینم میبینن چرت پرت میگن مردم

زیاده روی نکن

نه عزیزم اصلا ضرر نداره

نه بابا بخور نوش جونت

هر چیزی زیادش ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری