رب انار ضرر داره یا ن 😉😉

۵ پاسخ

زیاد نخور خون رقیق می‌کنه و افت فشار داره در حد روزی یکی دوتا قاشق اوکیه

نه عزیزم خیلی هم خوبه سعی کن رب انار ملس و خونگی بخوری

نه ضرر نداره فقط ممکن معدت ترش کنه😅😁

نه ولی سعی کن شیرینش رو بخوری

نه به اندازه بخور

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهان وفرهان مامان ماهان وفرهان ۴ ماهگی
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی
مامان اهورا👼🏻🩵 مامان اهورا👼🏻🩵 ۵ ماهگی