بچه ها بعد سزارین اشکال نداره از پله برم بالا؟

۱۰ پاسخ

نه هیچ اشکالی نداره
فقط آروم آروم برو و وسطش استراحت کن تا اذیت نشی
دکتر به من گفت برای بخیه هم مشکلی نداره اصلاً باز نمیشه

اشکالی نداره ولی جون به لب میشی
ما طبقه سوم بودیم. بیچاره شدم تا برسم بالا

خودت سختت میشه و امکان پارگی بخیه داره

تحت نظر کدوم دکتر میخوای سزارین کنی

نه چه اشکالی

اروم اروم برو منم پله داشت خونم. یکی یکی رفتم اروم اروم.

نه.

من ک رفتم🥺ولی خیلی سختم بود حتما قبلش شیاف بذار

فکر نکنم مشکلی باشه
فقط سختت می شه

نه آروم آروم برو

سوال های مرتبط