بالا رفتن از پله بعد سزارین ضرر داره؟

۴ پاسخ

نه ، من روز دوم سزارینم بعد مرخص شدن ۳۰ تا پله رفتم بالا ، فقط صندلی گفتم گذاشتن تو پاگرد نشستم و اصلا با عجله نرفتم ،یکم سخته ولی شدنیه

ضرر که نداره فقط خودت اذیت میشی ممکنه بخیه هات باز بشن

منم بیست تا پله رفتم یکم سخت بود ولی نه زیاد

......

سوال های مرتبط