شماهم جای بخیه سزارینتون سره هنوز؟

۸ پاسخ

اون واسه همیشه بی حسه دیگه

اره برای منم سر هست

برای بعضیا تا سالیان سال سر هستش ، بستگی به بدن داره فکر میکنم

تا چند سال سر میمونه

مال من از روز اول نبود چرا

تا سالها همینطوره من مادرم پانزده سال گذشته بود هنوز میگفت

حتي هنوزم😄

اره 🥲💔

سوال های مرتبط