۳ پاسخ

پماد سیکالفیت خوبه ولی گرونه بعد رژودرم هم خوبه

البته ک من زایمان اولم هیچی نزدم بهش خودش ب مرور محو شد و اصلا بد نبود

انشالله پماد سیکالفیت میخوام استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد