زور زدن میتونه از این باشه ک شیرخشک بهش نساخته

۲ پاسخ

اگه خیلی زور میزنه و اذیته گریه میکنه کامفورت بهش بده هضمش راحتره نان کامفورت من به دخترم میدم تازگیا بهتر شده تا ۳ماهگی میتونی بهش بدی چون کولیک دارن اینا هضمش راحتره

بله دقیقا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌱 مامان توت فرنگی🍓🌱 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی