ببخشید ولی من با همسرتون همنظرم 😄
با اینکه دهنم سرویسه از اولش استراحت مطلقم ولی دلم واسه بچم میسوزه دوست دارم طعم عشق خواهر برادریو بچشه هرچند واسه من سخت باشه
وایسا دنیا بیاد کلا نظرش عوض میشه
دوشب بی خابی بکشه
شوهر من تک فرزند بوده منم فقط یه خواهر دارم . شوهرم میگه دوتا بچه بیاریم من میگم نه باید سه تا بیاریم.البته من استراحت مطلق نبودم تهوع هم اصلاً نداشتم فقط از نظر بدنی خرد شدم با اینکه ژیمناستیک کار میکردم ولی الان داشتم فکر میکردم یه واکر بخرم بتونم تو خونه باهاش راه برم آنقدر وضعم خرابه ولی بازم میگم دوتا دیگه باید بیارم بچه کم برای خودمون و خودشون خوب نیست تک فرزندی که افتضاحه.شوهر من با سی سال سن میگه کاش یه خواهر یا برادری داشتم
من خودمم دوست دارم تا الان بارداری سختی نداشتم همینجور بمونه دوسال دیگ باز اقدام میکنم
بذار بچه به دنیا بیاد
خرجارو رو گوشت و استخونش درک کنه اونوقت از همین یکی هم ناراضی میشه
وای خوش بحالت کاش شوهرمنم این از اب و گل درومد یکی دیگه بخاد😂اینقد ک من از تک فرزندی بدم میاد
من دخترم ۱۶سالش بشه پسرم دنیا میاد انشالله. گفتم خدا نگهداره برام همین ۲تا بسه دیگه نمیخوام بیارم بتونم خواسته های همینا برآورده کنم بسه
من خیلی سره بارداری اذییت شدم خیلی بستری شدم ان شاالله ک بسلامتی نی نیامونوبغل کنیم
برعکس اون اوایل بارداری یبارگفتم ک دومی روکی بیاریم ب شوخی گفتم😂😂شوهرم گفت بروبابابذارهمینوبزرگ کنیم دنیابیادتابعذ😂
من که بعد زایمان ای یو دی میزارم راحت😅
برعکس شوهرم من اصرار دارم این ب دنیا اومد دوسالش شد دوباره باردارشم❤️❤️❤️🫀🫀🫀
والاه من دومی رو آوردم روزی صدبار آرزوی مرگ میکنم همش میگم کاش رحممو بر میداشتن دیگه هرگز بچه دار نمیشدم
اخه یدونه که کمه هم خودش گناه داره تک میمونه هم شما بعد چند سال پشیمون میشی که یدونه بچه داری
ما ۳ تا داریم شوهر من به فکر چهارمیه اونم تو این اوضاع😑😑😑😑البته فکر کنم بیشتر فرایند تولیدشو دوست داره
باز شوهر تو خوب گفته برادر شوهرم ب خانومش میگه طوری بچه بیاریم ک ی ماشین بشیم یعنی ۳ تا خانومشم میگع نمیخواد اون ی دونع جا هدر بره 😂😂😂😂😂
شوهر منم دختر میخواد میگم حداقل تا چهار سال دیگه نه
شوهر منم همینه
بهش گفتم برو یک زن دیگه بگیر بگو برات بچه بیاره من زیر همین یدونه ده بار زاییدم😂😂😂😂
خاصیت آدمیزاده یادت میره دوسال دیگه
نیوفتادی دنبالش😐من یکی دیشب اصلا نفهمدیم چجوری خوابیدم حرف یکی دیگه بزنه تا خود امریکا دنبالش میکنم😶
حالا بارداریه بدنیا اومد بده نگه داره متوجه میشه که نباید بخواد🤣
تک فرزندی خوب نیس
اره همسر منم میگه وقتی به دنیا اومد یکی دیگه میذارم به جاش😂😂😂😂
البته واسه خودش میگه
شوهر منم پسر میخاد😩😩
خوشبحال مردا هیچ تصوری ندارن که ما زنا تو بارداری چی میکشیم
مردا نفسشون از جای گرم بلند میشه🤦🏻♀️😂
شوهر منم گفت بعدش یه دخترم بیاریم😐
گفتم خوشت اومده هااا
دقیقااااا دیشب شوهر منم همین گفت😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.