انقد بی اعصابی چرا بچه اوردی
من بغیر گریه،صدای بلند دم گوشمم عصبیم میکنه...
و اینکه جدیدا حس میکنم خیلی زود دردم میاد...
مثلا دستشو بزاره رو پام آرنجشو فشار بده یا اینجور جیزا
خیلی حس میکنم حساس شدم
منم همینم حاضرم بریزه بپاش کثیف کاری کنه ولی گریه نکنه، یهو استرس میگیرم دست خودمم نیست البته دعواشم نمیکنما ولی ته دلم یه جوری میشم وقتی صدای گریش میاد
من خونه مامانم یا مهمانی برم گریه کنه حوصلم نمیکشه چون از بقیه توقع دارم بگیرنش 🤣 یا شوهرم بگیرتش دوس دارم یجا میرم خودم ریلکس کنم بقیه بدوان دنبالش 🤣 ولی خونه خودم اینجوری نیستم شما که دوتا داری خیلی حوصله میخواد
حق داری به خدا منم میگه هر کار دوست داره بکنه فقط جیغ نزنه و الکی گریه نکنه من دیگه عصبی میشم خودمم شروع میکنم جیغ زدن
خسته شدی گریه هاش رفته رو مخت حق داری خسته بشی اگر میتونی یکی دوساعت بسپرش دست همسرت یا مادرت استراحت کن دوش بگیر به خودت برس یکم بخواب انرژی میگیری
طبیعیه، من قبلاً جایی خوندم ، مغز مادر به صدای گریه بچه خیلی حساسه و موقع گریه بچه به حالت خطر میره تا بتونه شرایط را مدیریت کنه
بچه ها که نمیتونن گریه نکنن، خودت باید روی خودت کار کنی و تا جای ممکنه روحیه ات با هر روشی که بلدی بالا ببری
باید ی ساعت برا خودت وقت بذاری تنها بدون بچه کاری که دوس داری رو انجام بدی مگه ن مث من دیوونه میشی بچه کلا برا مادرش همیشه اذیت میکنه ولی برا باباهاشون خوبن
دقیقا منمممممم
از گریه بدم میاد
منم متاسفانه گریه دخترم منو خیلی عصبی میکنه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.