۵ پاسخ

وااای منم ...بیشتر دلم برای بچه ام میسوزه شیر میخوره برمیگرده توی گلوش ...خواب رو ازش گرفته این رفلاکس لعنتی

من بچم وارد سه ماه شد اوکی شد حتی قطره هم دیگه نمیدم دکتر قطعشون کرد فقط آد و فولیمکس میدم

آیی منم
دیروز بردمش دکتر یه دارو داد برای رفلاکس
ببینم چی جوریه اگه اثر کرد اسمشش و میزارم

شیر چی میخوره ؟ تا حالا نوع شیرش رو تغییر دادین؟

آدمو از پا در میاره لعنتی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🎀🩷 مامان ماهلین🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی