۱۸ پاسخ

منفی عزیزم هاله نداره ک

منفیه

منفیه
منم تنبلی تخمدان دارم ۱۵ روز گذشته بود تست زدم مثبت دوتا پر رنگ همون لحظه
بتا دادم منفی بخاطر هورموناست که بهم ریخته

نه گلی ابن منفیه

از این منفی تر نیست

منفیه خواهر

هاله داره ولی بعد ۲۰ روز تاخیر اگه باردار بودی باید دوتا خط پررنگ میشد نه هاله..یکی دیگه بزن بنظرم منفیه

منفی تر از این نیس بخدا

منفیه.. من چند روز پیش دو روز پشت هم زدم هالش قشنگ مشخص بود، بتا دادم منفی.. باز اگ خیالت راحت نمیشه بتا بده عزیزم

نه منفیه. اون هاله نیس خطه بیبی چکه که باید قرمز بشه با ادرار

چند روز بعد تاخیره؟

منم حس میکنم هاله میبینم

روز چندم پریودته اگه این هاله همون لحظه اومد مثبته ولی اگه خیلی ازش گذشته منفی

هاله نداره

چرا من هاله رو نمیبینم 😐

بنظرم منفیه،اگر باردار باشی حتی یه خط کوچولو هم میوفته

منم هاله میبینم

منفیه
اثر موشک‌هاس هاله میبینی وگرنه منفی تر از این نداریم دیگه🤣

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۳ سالگی
مامان ملیسا🧚وتودلی💚 مامان ملیسا🧚وتودلی💚 ۲ سالگی
مامان jana مامان jana ۲ سالگی
مامان نیلا جون مامان نیلا جون ۲ سالگی
مامان باران مامان باران ۲ سالگی