۱۰ پاسخ

سلام عزیزم ، خدا کوچولوتو حفظ کنه، کم کم یاد میگیره، بعضی بچه ها دیرتر حرف میزنن، همینکه دو کلمه ای سه کلمه ای میگه خوبه، پسر من از دوسالگی کامل حرف میزنه، ما خیلی باهاش حرف زدیم از اول، ولی به نظرم این چیزا بیشتر ژنتیکیه، منظور اونی که زود حرف میزنم از زحمات پدر و‌مادرش نیست، ژنتیکشه، اونی هم که دیرتر حرف میزنه اونم ژنتیکیه و از کم کاری پدر و مادر نیس، فقط ممکنه به کمک نیاز داشته باشه که تشخیصش با دکتره نه با آدمای دوروبرمون،به هرحال به‌نظر من خوب میشه، برادرزاده من که دختر هم هست، تا سه سالگی یک کلمه دو کلمه ای بود، سه ساله شد گذاشتنش مهدکودک به سرعت زبون باز کرد، همه میگفتن ببرینش گفتار درمانی، ولی دکترش گفته بود مشکلی نداره فقط صبر کنین. خلاصه که درکت میکنم که نگران باشی ولی درست میشه

آره خیلی وقته کامل حرف میزنه

منم هنوز جمله بندی نمیکنه تادلت بخاد کلمه میگه

توی این سن باید جمله دوکلمه ای بگن
همین کافیه عزیزم

کتاب شعر بخر براش مدام بخون حفظ میکنه یاد میگیره دیگه

پسر من هنوز کلمه میگه اونم وقتی خودش بخواد. نخواد من خودمو جر هم بدم با ایما اشاره منظورشو میگه، تنها دو کلمه ای که میگه تاب تاب اباسی.. همین😐🙂😂

خوبه که
من دخترم الان تازه داره ۵.۶ کلمه ای کنار هم میزاره تعریف میکنه ک اونم اینقو جاب جان آدن خندش میگیره کم کم درست میشه
الان سوره توحیدو بلده ، تا ۷ هم بلده بشماره

دخترمن ازدوسالگی کامل مث خودمون حرف میزنه قبلش جمله میگفت اما بچگونه اما۲سالگی به بعد کامل مث ماها

نه دختره منم فقط چند تا کلمه میگه

دقیقا بچه منم همینطور و فقط حرفاشوخودم میفهمم

سوال های مرتبط