من اخلاقم خوبه نه عصبیم نه پرخاشگرم،کلا خوبم فقط خیلی خسته میشم شکمم سنگین شده حوصله جایی رفتن و اینا ندارم همش دراز میکشم هی خوابم میبره چرت میزنم
خوشحال شاد پر انرژی فعال به همه من امید میدم برعکسه
من قبلا بهانه گیر بودم الان بیخیال هستم گیر نمیدم 🤣🤣🤣🤣تنهایی بیشتر راحتترم خودمو سرگرم میکنم ، تنبل شدم شایدم به خاطر استراحت مطلقی که کردم 5,ماه نمیدونم
حالت خاصی ندارم
منم اوکیم خداروشکر ن تنبل شدم ن خوابالو
فقط اولاش ازگوشیمو واتاق خوابم بدم میومد
من عصبی و پرخاشگر، زود جوش میارم، بی حوصله، بی انرژی
کاری شدم روحیم شاده
فقط زیاد خوابم میگیره و دوس دارم تنها باشم
حوصله هیچکسی رو ندارم منتظرم شوهرم بهم بگه بالا چشمت ابروعه میزنم زیر گریه اصلا انگار شدم بچه دو ساله
دلم نمیخواد بیکار بشینم دوست دارم یه کاری داشته باشم انجام بدم ولی پام و کمرم درد میکنه نمیتونم 😂
پرخاشگر شدم اعصبی شدم 🚶♀️🚶♀️
خیلی حوصلم سر میره جدیدا دلم نمیخواد اصلا تو خونه باشم☹️
همش وحشیم جنگیم پرخاشگرم گریه و جیغ و داد ک کار هرروزمه..سر پسرم خیلی با روحیه و شاد بودم
خسته
تاثیر داره به جنسیت؟همه جوره احوالم هست سپردم خودم به خدا
🤔🤔🤔🤔🙄🙄🙄🙄هیچی معمولی
افتضاح
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.