۷ پاسخ

نگران نباش عشقم ایشالااا زود میبریش خونه🥺

امپول بتا هم زده بودی؟؟

انشالله ک زودتر اوکی میشه .
چرا تو nicu؟

دختر منم به دنیا اومد ۵ روز رفت nicu
ایشالا این روزا هم میگذره کوچولو صحیح و سلامت میاد خونه
فقط مواظب خودت باش ، تازه زایمان کردی خدایی نکرده از پا نیفتی

ان شااله زود میبریش خونه چند کیلو هست عزیزم

ان شاءالله ب سلامتی دورت بگردم

به سلامتی عزیزم🎊🥺چند هفتگی زایمان کردی؟

سوال های مرتبط