بهداشت گفتن هر ۱۵ سال باید زده بشه
یه بار یادمه تو مدرسه زدم. دبیرستان
یه بارم یادمه ۳۰ سالگی زدم.
من دیروز زدم سخته واقعا شب کلا تب و لرز داشتم
اره باید تو هفته ۲۷ یا ۲۴بارداریت بزنی
بزن هر ده ساله
اگه ۱۰ سال گذشته باید بزنی منم باس بزنم ۲۷تا۳۴ هفته میتونی بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.