خانما واکسن کزاز باید بزنم ؟

۱۲ پاسخ

اگر ۱۰ سال از اخرین تزریقت گذشته بله حتما باید بزنی

شما اگه نیاز باشه حتما دکتربهتون میگه

نوع گروه خونی مهم نیست درسته ؟فقط مثبت و منفی مهمه؟

یک دونه ۷ماهگی میزنم یکی بعدزایمان واینکه کسایی که گروه خونیشون منفی باشه مال خودم ABمنفی هست مال شوهرم Oمثبت هست براهمین میزنم

منم باید تو ۲۷هفتگی بزنم

من هنوز بهداشت نرفتم .اگ برم برام پرونده میزارن؟

نمیدونم دقیق ولی بهداشت همون اول که پرونده تشکیل میدی واکسن کزاز رو هم میپرسه وچک میکنه

اگه ده سال گذشته باشه از هفته ی 28

براچی عزیزم من ۳روز پیش زدم آمپول رگام

در مورد واکسن روگام اطلاعاتی دارید؟

آره 10 سال میشه آخر ماه .

اگه ۱۰سال از اخربن تزریق میگذره اره

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد