اگ ۲۵سالگی زدی دوسال دیگ باید بزنی اگ کلا نزدی دیگ باید بزنی
من که نمیزنم چون الان بیمارستانا تمیزن ما که نمیخوایم تو خونه زایمان کنیم،زایمان قبلیمم همین بود هس گفتن بزن اما من سزارین شدم و مشکلی ام نبود
برو بهداشت زده باشی ثبت دارن منم یادم نمیومد نگاه کردن گفتن زدی و هنوز ده سال نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.