من یادم نیست واکسن کزاز زدم یا نه. چیکار کنم؟ برم بزنم؟

۳ پاسخ

اگ ۲۵سالگی زدی دوسال دیگ باید بزنی اگ کلا نزدی دیگ باید بزنی

من که نمیزنم چون الان بیمارستانا تمیزن ما که نمیخوایم تو خونه زایمان کنیم،زایمان قبلیمم همین بود هس گفتن بزن اما من سزارین شدم و مشکلی ام نبود

برو بهداشت زده باشی ثبت دارن منم یادم نمیومد نگاه کردن گفتن زدی و هنوز ده سال نشده

سوال های مرتبط