زمان عقدت نزدی؟ ده سال بگذره ازش باید دوباره بزنی، توپروندهی بهداشت هست اگه بتونی آمار بگیری ازشون
اگه موقع دبیرستان نزده باشی،موقع عقد شاید زده باشی،اگه ده سال ازش گذشته باید دوباره بزنی
کدملی بزنن تو بهداشت متوجه میشن
واکسن کزاز رو موقع ورود به دبیرستان میزنن
توی مرکز بهداشت برا تشکیل پرونده هم میپرسن و اگه نزده باشی میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.