۵ پاسخ

اگ بری بهداشت کدملیتو میزنه میاره که کی زدی منم یادم نبود از این طریق فهمیدم

نه بزن اتفاقا خوبه بچه هم واکسینه میشه

اگر آزمایش بدی از آنتی بادی که در خونت هست متوجه میشن

اونکه ۱۵ سالگی می زنی؟

هر ده سال یکباره

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری