هر ده ساله معمولا ۱۵ سالگی میزنن شما الان ۲۸سالتونه اکه سه سال پیش نزدین پس باید بزنین تو این هفته ها
بله هر ده ساله
از مرکز بهداشتی که قبلا واکسن زدین بپرسین اونا بهتر میدونن
هر ده سال باید بزنی تازه زدی دلیلی نداره بزنی ک
اگه زدی دیگه نیازنیست تا ده سال بعد
فقط 10سال یه بار بایدبزنی دیگه نزن
زیر ده سال لازم نیست بزنی
كزاز هر ١٠ سال يباره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.