۸ پاسخ

هر ده ساله معمولا ۱۵ سالگی میزنن شما الان ۲۸سالتونه اکه سه سال پیش نزدین پس باید بزنین تو این هفته ها

بله هر ده ساله

از مرکز بهداشتی که قبلا واکسن زدین بپرسین اونا بهتر میدونن

هر ده سال باید بزنی تازه زدی دلیلی نداره بزنی ک

اگه زدی دیگه نیازنیست تا ده سال بعد

فقط 10سال یه بار بایدبزنی دیگه نزن

زیر ده سال لازم نیست بزنی

كزاز هر ١٠ سال يباره

سوال های مرتبط