فرزند پروری
#شیرخشک
#پوشک
#بچه بچه

تصویر
۱۲ پاسخ

خب طبق نظردوستان ک طرزتهیه شیرینی هامومیخاستن میزارم براتون یکی یکی
اول طرزتهیه شیرینی چرخی



۵۰۰گرم آرد برنج
۲۵۰گرم اردشیرینی
۲۲۵گرم پودرقند
تخم مرغ یکی کامل
۳تاهم زرده تخم مرغ
۳۷۵گرم روغن جامد
وانیل وبکینک پودرهرکدوم نصف باشق چایی خوری
شیرهم درحد چن قاشق غذاخوری
بعد همه موادوباهم قاطی کنین وباهمزن به مدت۵تا۷دقیقه هم بزنین فقط شیرواضافه نکنین بعد وقتی هم زدسن باید یه خمیر پودری بهتون بده بعد بهش چن قاشق شیراضافه کنین تایه خمیرلطیف به دست بیاد زیاد نریزین ک شل نشه بعد مواد وبه سه قسمت تقسیم کنین یکی ویکم زعفران غلیظ دم شده اضافه کنین وباهمزن بزنین تایکدست بشه بعد بریزین توپلاستیک بعد به یکی هم پودرکاکائوالک شده اضافه کنین و باهمزن بزنین تایکدست بشه واون یکی هم که معمولی باشه تاسفید بشه ایناروبه مدت۲۴ساعت استراحت بدین بعد از۲۴ساعت اگه حس کردین خمیرتون سفت وحالت لطیف نداره یکم دیگه شیر اضافه کنین وهم بزنین بعدم باوردنه پهن کنین قطرش خیلی کم باشه چون این شیرینی حالت بیسکوییتی داره بعدم باکاترشیرینی چرخی کاتربزنین وروش هم هرطوردوس دارین تزئین کنین من تخم خرفه وکنجد وپودرپسته تزئین کردم
من توتسترتودمای۱۵۰درجه به مدت۱۰دقیقه گذاشتم

نوش جان ابنم چرخی های منه من از چرخ گوشت در اوردم

تصویر

عالیه

شیرینی چرخی همون شیرینی برنجی ؟؟؟شیر جایگزین داره ؟

با قیف نمیشه کار کرد

ممنونم دست گلت درد نکنه
این اندازه مواد چقد شیرینی میشن چند تا تقریبا
زیاد میشه نصفشو درست کنم یا یک‌چهارم😅

چقدر خوشمزس قیافش دلم خواست

المنت بالا توستر روشن کردین؟

دلم خواااست

طرز تهیش سخت بود ینی چی خمیر بشه 😩

عزیز برای کاکایی و زعفرونی چیکار کنیم

به به

سوال های مرتبط

مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 ۱ سالگی
مامان مریم👧ومحمد👶 مامان مریم👧ومحمد👶 ۱ سالگی
مامان ماهدوماهانم مامان ماهدوماهانم ۱۷ ماهگی