عالیه دستورشو میزاری
بالاخره امشب شیرینی هاروتموم کردم انشاالله فردابچینم توسینی وتحویل بدم به مامانم ومادرشوهرم خداکنه راضی باشن یعنی امشب پوره شدم ها چهارمدل شیرینی درست کردم
شیرینی اسکار وشیرینی مربایی شیرینی نعلی شیرینی وانیلی ک به عکس نرسید خورده شدبقییه روهم قایم کردم وگرنه همین هم میخوردن😂😂
حالاشمابیاین نظربدین بگبن چطوره یعنی ازبعدافطار توآشپزخونه ام دبگه خسته شدم ولی بایدبرم اشپزخونه بمب ترکیده روتمیزکنم وگرنه خوابم نمیبره بعد میام پیام های قشنگتون میخونم انرژی بگیرم خستگیم دربره بوس بهتون 😘
به به خسته نباشی
عزیزم میگی روغن جامد این پنج کیلویی هایه معمولیه یا این روغن جامدی که قنادی ها میفروشن خیلی سفته
بیزحمت دستور پخت شیرینی نعلی و مربایی هم بزار
عزیزم خسته نباشی مرحبا بهت ادامه بده حتماموفق میشی ایشالا آینده روشن وپرروزی رو برات میبینم احسنت👏👏👏😍🤩
دستور شیرینی مربایی رو میشه بزارین🌸
دستورمربایی هم بزار
درخواستمو قبول میکنی
واسه فروشن؟
چقدعالی شدع خسته نباشی عزیزم ❤
ما شاء الله
چقدر تو کدبانو و خانمی افرین بهت ماشالله
چقدر قشنگ آفرین بهت
ماشالله.خوش بحالتون.چه انرژی دارین.من اصلن نه حوصله دارم برا این کارها، نه وقتشو.چون پسرم واقعن خستم میکنه
گشنم شد 🥺
وای عزیزم چه بانویی نوشجان
اگه شد دستوشو برامون بزار من خیلی دوس دارم شیرینی خشک😋😘
عالیه شده کدبانو 🌷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.