فرزند پروری تعیین جنسیت

تصویر
۹ پاسخ

من هیچوقت با مد کاری ندارم
هر چی بپسندم میپوشم و میپوشونم به دخترم
بیلر اسپرته دختر و پسر نداره

بیلر موقع دسشویی خیلی اذیت میکنه ،شلوار راحت تره

من که دوس دارم همیشه میخرم الانم واسه عید یدونه خریدم

من ک براش بیلر خریدم چون خودم دوس داشتم بچه مرتب تر

اتفاقا امسال از لباسای ترنده
منم خریدم واسه دخترم

نه اتفاقا خیلی قشنگه،لباس تن بچه رو هم شکیلتر نشون میده

بیلر همیشه مد و بوده و هست یه سبک دیگه ای کلا

من برا پسرا تو این سن شلوار سند بادی یا لش نه بزرگاااا لش و بانمک با تیشرتای سرشونه افتاده دوسدارم.
پسرم میپوشه تپلیم هس هرجا میریم میگن از کجا گرفتی لباساشو😍

من همیشه واسه پسرم میخرم. همیشه براش میپوشونم مخصوصا فصل سرما. اینطوری پهلوهاش گرم میمونه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۲ سالگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری