پوکو خوب من گوشی پوکو c65واقع خوب دوسال میشه دارمش
من نوت ۱۴دارم راضیم روززن شوهرم گرفت الان که گرون شدن
صفحش گرده
من دوست نداشتم ولی عادت کردم بش
قاب گوشی هنوز نیومده
من چندجا رفتم گفتن نیومده ۱۴ پرو میندازم یکم دوربینش بالا پایین میشه
من ۱۵ دارم
اره خیلی خوبه هم دوربین هم کارکرد
باطریش ۶ هزاره
۱۴ پرو بگیر عالیه عالی
شیایومی میگیری حتما پوکو بگیر چون بچه داری ممکنه هربلایی سرش بیاد یه جون سخت مث پوکو واقعا لازمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.