۶ پاسخ

پوکو خوب من گوشی پوکو c65واقع خوب دوسال میشه دارمش

من نوت ۱۴دارم راضیم روززن شوهرم گرفت الان که گرون شدن

صفحش گرده
من دوست نداشتم ولی عادت کردم بش

قاب گوشی هنوز نیومده
من چندجا رفتم گفتن نیومده ۱۴ پرو میندازم یکم دوربینش بالا پایین میشه

من ۱۵ دارم
اره خیلی خوبه هم دوربین هم کارکرد
باطریش ۶ هزاره

۱۴ پرو بگیر عالیه عالی

شیایومی میگیری حتما پوکو بگیر چون بچه داری ممکنه هربلایی سرش بیاد یه جون سخت مث پوکو واقعا لازمه

سوال های مرتبط