۷ پاسخ

با فرنی اوتمیل پنکیک

من آسیاب میکنم میدم

فرنی
اوتمیل
کره پسته با صبحانه میدم
خودش یا کره ش رو با موز و خرما هم قاطی میکنم برای عصرانه

من پسته و بادوم و گردو رو آسیاب کردم و تو بعضی غذاهاش میریزم. با خرما هم میدم

با فرنی
با موز
با خرما

من فرنی مغزیجات خریدم میدم ب دخترم

با فرنی

سوال های مرتبط