سکوت ترسناکی از دیشب تهران ‌‌و گرفته


#پوشک#شیرخشک#واکسن

۱۴ پاسخ

داره تموم می شه نه اونا چیزی دارن نه اینا سوخت

انشالله جنگ تموم میشه ارامش بر میگرده به کشورمون

دیگه تمومه همه پایگاهش خوردن با موشک دیشبمم فعلا توشوکن🥴

ظهر دو تا زدن اطراف تهران
ت را مپ میگه دیگه جایی نمونده بزنیم. تقریبا تمومه . از اونطرف میگه یکی دو هفته دیگه مونده. فکر کنم بقیه ج ن گ توی دریا باشه

آره از دیشب آروم بود ولی الان چندین صدای انفجار اومد سمت ما 😭

آره منم میترسم. حس خوبی ندارم .. آخه دیگه کجا رو‌بزنه

عزیزم فعلا گفته بزودی تموم میشه زود اون کی هست کسی نمیدونه حالا نقشه چیه شاید هدفش اونایی که قایم شدند بیاند بیرون

م ا ه و ا ره چی میگه کسی اگه داره بگه لطفا ؟؟؟
من شوهرم شب میخاد برگرد اصفهان میترسم

دیگه تمومه

تصویر

ترامپ گفت تهران دیگه چیزی برای زدن نداره

ایشالا ترسناک نباشه ایشالا تمومش کنن

اینجا رو صب زده الان عکساشو گذاشتن حالم خیلی خرابه

ت را مپ که امروز گفته به زودی تموم میشه ولی چه نقشه ای داره خدا داند

انگار زومشون رفته رو شهرای جنوبی

سوال های مرتبط