۶ پاسخ

من ۲۰۰ تومن دارم بزارم میداد چند روزه بهم وام میده چقدر میده؟؟

اره من۵۰ تمن گرفتم

اره من ده تومن گرفتم پارسال

والا من ۲ تونن. برداشته بودم باید گردش حساب خوب باشه من دیگ کار نکردم وام غیرفعاله

۹هزارتا...
هر ۱۰۰هزارتومن یه سکه شب به شب
من کل پولمو چندساله میزارم ویپاد سکه جمع میکنم الان قسط اینو بدم مهر ماه بازدارم سکه جمع میکنم وام بگیرم

اره گلم من ده تومنی گرفتم
باید سکه داشته باشی هرچقدر موجودیت بالا باشه وام تعلق میگیره

سوال های مرتبط

مامان کوروش و نلا🩷 مامان کوروش و نلا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری