خانما اوایل هفته۱۴ هرروز سره یه ساعتی سر درد میگیرم دلیلش چیه؟

۲ پاسخ

فشارت بگیر احتمالا فشارت میوفته

منم از ساعت ۳ عصر به بعد همش سردرد داشتم تا ۲۰هفته🥴🥴

سوال های مرتبط

مامان قندی💙 مامان قندی💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان آروین مامان آروین هفته بیست‌وسوم بارداری