من شنیدم عکس خیلییییی خیلیییی تو این سن ضرر داره .بعدشم خودت میگی هم رو فرشی بوده هم بغل دخترت بوده فقط قل خورده بعد میگی اگرم اورده بالا چون حلیم و سرلاک دادم دیگه منتظری بقیه چی بهت بگن
عزیزماگه نگرانی حس میکنی مثل همیشه بازی نمیکنه خیلی میخوابه ببرش چک کنن یه عکس بگیرن خیالت راحت بشه به دکترم بگو برای ارامش خیال خودم یه عکس بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.