۱۳ پاسخ

قدیمه

خوب گرفتی میشه برا ما هم بگیری پست کنی خواهر😆😆😆

قیمت جدیده من گرفتم ۲۴۵

دیروز داروخانه پرسیدم ۶۵۰

چندتایی؟؟؟

قیمت قدیمه

من ۳ تا بسته سایز ۲ گرفتم به نظرتون چن تا دیگه سایز ۲ لازم بگیرم؟

قدیم گرفتی من ۴ روز ۶۰۰ دادم

فک کنم قیمت قدیم گرفتی
من سایز ۳ از ۴۴تایی کمتره تعدادش
گرفتم ۶۰۰و خوردی

قدبمه جدید ۶۰۰ تومنه

قدیم گرفتی، جدیدش ۵۰۰ و خورده ای

من امروز سایز 1گرفتم 456

قدیمه به نظرم چون‌من رفتم‌بگیرم گفت پونصد

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان ایلماه 🌈🪺 مامان ایلماه 🌈🪺 ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی