اگه دو روز قرص فولیک اسید نخوریم یادمون بره مشکلی داره،؟

۸ پاسخ

نه تا مدتی ذخیره داری تو بدنت

نه گلم عیبی نداره

تا 3 ماه اول مهم بود نخور

دو روز باشه نه

اصن حالت تهوع میگیرم وقتی قرص میبینم دست خودم نیست 🥲

من دو هفته بیشتره نخوردم 🥴

ن عزیزم

دوشب

سوال های مرتبط

مامان 💖👶🏻🍼 مامان 💖👶🏻🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری